Yazar: Zoro Mart 05, 2018

1- Blogun widgetleri düzenlendi ve gereksiz kısımlar kaldırıldı veya düzenlendi.

2- Reklamlarla ilgili anket sonuçları:

Bütün Reklamlardan Rahatsızım
  18 (35%)
Sadece Popup Reklamlardan Rahatsızım
  12 (23%)
Sadece Link Kısaltma Reklamlarından Rahatsızım
  6 (11%)
Hiç Bir Reklamdan Rahatsız Değilim
  15 (29%

Biliyorum bazılarınıza reklamlar çok rahatsız edici geliyor. Ama size daha iyi hizmet sunabilmek için harici harddisk ve domain almak istiyorum. Link.TL'ni  Flash reklamını da kaldırdım.

3- Manga İndir, uzun bir aradan sonra yeniden aktif.

4- Blogdaki en son atılan yorumlar okunmuş ve cevap verme gereği duyduğum mesajlar cevaplanmıştır. Yorum yazan kişilere teşekkür ederim ve bu kadar uzun süre beklettiğim için özür dilerim.

5- Epik Novel Light Novel Çeviri Grubu yayını düzenlendi.

6- Facebook Sayfamızdaki yorum ve mesajlar okunarak uygun gördüklerimi cevapladım. Ve bir tane paylaşım yaptım.

7- Twitter hesabımızdaki bildirimler kontrol edildi ve bir tane paylaşım yapıldı.

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 MANGA İNDİR-