Yazar: Zoro Mart 08, 2018

Yıl: 2012
Türkçe İsmi: Avatar: Son Hava Bükücü # Söz
Tür: Aksiyon, Macera
Tip: Comic (Amerikan Çizgi Romanı)
Durum: Tamamlanmış
Uzunluk: 3 Kitap
Çeviri Durumu: Tamamlanmış
Türkçe Çeviri: Bir Dizi Haber

Tanıtım: Bu çizgi roman, Avatar: The Last Airbender çizgi dizisinin devamı niteliğindedir. Hikayemiz yüzyıl süren savaş sonrasında Ateş Ulusu, Toprak Ulusu topraklarındaki kolonilerini terkettiği bir zamanda geçiyor. Çizgi filmini aratmayan güzellikte üç kitaplık bir çizgi roman serisi sizleri bekliyor.



{ 13 yorum... read them below or Comment }

  1. admin part 2 açılmıyor

    YanıtlaSil
  2. 2. bölümün linkini yeniler misiniz? açılmıyorda.

    YanıtlaSil
  3. Part 2 ve 3 açılmıyor. Yenilemenizi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. indiriyorum ama dosyayı çıkartamıyorum

    YanıtlaSil
  5. İndirdim nereye çıkartmalı yım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir dosyanın içine çıkarabilirsiniz. Veya CDisplayEx programını kurarak rar'dan çıkarmadan da okuyabilirsiniz.

      Sil
  6. Part3 sayfa 28den başlıyo, öyle mi olması lazım

    YanıtlaSil
  7. Yandexbox. Disk linkleriniz mevcut mu

    YanıtlaSil

- Copyright © 2013 MANGA İNDİR-